dissabte, 5 de gener del 2008

Entrenaments a Fonollosa

Pol

Pol al nou salt

Simeo al nou salt


Marc Robert

Pol amb la 85


Hola!!!!



Avui hem anat a entrenar a Fonollosa.... hem quedat amb el Marc Hernandez, el Marc Robert i el Simeo, i ens ho hem passat molt be...



A primera hora el circuit, que per cert esta molt canviat, estava ple de fang, i costava mantindre la moto en peus. Mes tard s´ha anat assecant i llavors ha quedat perfecte.



Com deia han canviat el circuit. A la part de dalt han fet 3 salts nous, i ara es una mica més llarg. Son molt xulos.



També entrenaven en Joan Cros i el Javi Garcia Vico, i ens passaven per tot arreu, però no ens tiraven al terra... son uns cracks.



Durant el matí he rodt amb la 85 per començar a adaptar-m´hi. Ha anat prou be com es veu per les fotos.



Després de 3,5 h rodant sense quasi parar, ara tinc son, i demà passen els Reis... a veure si em porten coses per fer motocross.. BONA NIT!!!!



Pol

1 comentari:

Anònim ha dit...

ei ola!!
soc el jordi sala
si agues sapigut k anaveu a fonollosa agues vingut!!

wenu el meu correu és¨:

jordi32_ktm@hotmail.com

i el de la meva germana(k lobra + k el meu)(...jejej) és:

gemy.1995@hotmail.com




el dia k aneu a entrenar si vuleu mu dieu (envieume un correu : al de la meva germana. com u se dit el meu no el fax servi gaire



pd: si teniu messenger menvieu un correu i mel dieu axi pudrem parla


dew

gemma i jordi sala