dissabte, 1 de març del 2008

Motocross Castello d'Ampuries (Girona)










Bona nit;
Aquesta tarda ha tingut lloc la primera cursa del apretat calendari del 2008, amb la disputa del Motocross de Castelló d'Ampuries, del Campionat Provincial de Girona.

El circuit estava en molt bones condicions, llaurat a causa del excés d'humitat deguda a la pluja caiguda ahir a la zona. Conec na mica el circuit ja que hem vingut a entrenar-hi un parell de cops al estiu passat.

Als entrenaments m'he trobat molt be, he caigut en una corva lenta, però m´he refet i he acabat amb el 2on millor temps, darrera el pilot local, l'Enric Navarra.

A la primera cursa he sortit el primer, i m'he distanciat aviat del Oscar Gutiérrez que anava 2on. Però a la zona dels dubbies, m'he descontrolat i he caigut, de forma que m'ha costat reincorporar-me a la cursa. Ho he fet en un dels darrers llocs, i m'ha tocat remontar. Al final he acabat 5è, darrera l'Oscar, l'Enric "KIKU", el Roger Oliver i l'Arnau Sànchez. A la darrera volta ja els havia atrapat i només la bandera de quadres ha evitat que fes un 3er lloc. Cal dir que per un error que encara no sabem, la cursa ha durat tantsols 10 minuts + 2 voltes en comptes del 15 a la que estava programada...no sabem. Es una llàstima.

A la 2ª cursa he tornat a sortir primer, però aquest cop he corregut amb seny, i he aguantat la forta i constant pressió del Kiku, que ha pilotat molt i molt be, i m'ha estat a punt de passar un parell de cops. Al final m'he distanciat una mica, i he pogut guanyar.
HEM PENJAT EL VIDEO DE LA CURSA.

En el comput general he fet un 3er, darrera l'Oscar Gutiérrez i el Kiku. M´ho he passat molt be, i he tornat a guanyar una cursa, cosa que no feia desde primers del 2006 a Sils.
A veure que faig la propera setmana a Vidreres....gassss.

Pol