dilluns, 6 de setembre del 2010

De cami cap a Don Benito: visita a Madrid

Bona nit;

Ja som a casa. Després de sortir ahir a les 16:30 de Don Benito (Badajoz), avui hem arribat a les 19:00 a Cabrils. Hem fet escala tècnica a València....però això ja ho explicaré un altre dia.

Divendres passat sortiem de casa en direcció a Extremadura, on el Pol participaria el diumenge dia 5 a la tercera proba del Campeonato de España de Motocross a la categoria MX Promesas. Per tal de fer mes soportable el llarg viatge, vam decidir fer escala cultural/turística a la Capital del Reino, o sigui Madrid. Ni el Pol ni la seva mare hi havien estat mai, i calia fer una visita per comprobar on i com s'inverteixen gran part dels nostres estalvis (parlo pels catalans per suposat).

Vam trobar un bon Hotel on passar la nit, i alhora deixar el remolc amb la moto ben guardada. Llavors amb transport públic vam fer un tour molt interessant: Puerta del Sol, El Prado (per fora), el Congreso de los Diputados, el Paseo de la Castellana amb les seves fonts Neptuno i Cibeles, la Gran Via i la Plaza Real.

Vam caminar com feia temps que no ho feiem. Els nois es van sorprendre de la gran quantitat de banderes espanyoles que van veure, i de coses com els toros, que a casa nostra no ens fan ni fu ni fa...

Al vespre vam tornar cap l'Hotel a fer-hi nit.

L'endemà el Pol volia anar a veure l'estadi del rival per excel.lencia: el Real Madrid. I dit i fet, cap allà ens vam encaminar. I un cop a lloc, el noi que vol fer el Tour pel Bernabeu....

I em va semblar una bona idea. Així els nois i un servidor, vam colaborar econòmicament als propers fitxatges del equip odiat, i cap dins....i va valer la pena!

El primer que vam veure és que s'ho tenen cregut: El mejor equipo de la historia!!!! toma ya!!!! modèstia no els falta....i després vam poder veure i comprobar que s´han invertit una carretada de milions en aquest estadi majestuós...

No s'ha escatimat ni un Euro: façana espectacular, acer inox per tot arreu, materials de primera, i una sala de trofeus que no s'acaba mai...

La conclusió que en treiem és que millor no veure el que hem vist, perquè està clar que Barça i Real Madrid tenen potencials molt diferents, i que li dona encara mes mèrit al que s'ha aconseguit els darrers anys.

Quan vam sortir vam rematar la visita a Madrid amb les Torres (del pelotazo del RM), la Plaza Castilla i la Plaza de toros de Las Ventas.

En resum, ens ha agradat molt Madrid, per la seva grandiositat, l'estat de neteja, el nivell en general, i segurament hi tornarem a fer una visita una mica més com cal mes endevant.
A mitja tarda ens vam encaminar cap a Don Benito. Ens quedàven mes de 3 hores de cotxe. Passariem per davant de Talavera de la Reina i Miajadas....o sigui que anàvem al circuit més llunyà...
Demà explicarem com ha anat per Don Benito. Estem preparant les fotos, els videos, l'album pel Facebook....una feinada.
Fins demà;
Roger

Anònim ha dit...

MOLT BÉ ,MOLT BÉ..... CULTURA + MOTOS QUE WAY!!!!