dimecres, 29 d’octubre del 2008

KTM 85SX


















Bona nit;
Amb motiu del canvi de categoria del proper any el Pol ja ha començat a rodar amb la Yamaha YZ85. De tota manera, per fer endurets ja vaig poder veure que ens calia un altre tipus de moto, amb mes baixos i roda petita, i fa dies que anava buscant una KTM per poder preparar-la per aquesta especialitat.
Ja tenim a casa la KTM85SX ...perquè quan vaig saber que el Theo Ramos es venia la seva Kate amb rodes petites, vaig decidir que s'ajustava al que anavem buscant.. Així doncs em vaig posar en contacte amb el Jerome Ramos, i amb el meu francès de La Sorbona, ens varem entendre a la primera.


La moto porta com a extres la preparació de suspensions BUD RACING, manillar, decoració ONE, corona KTM power parts, escape HGS i alguna coseta mes. Te molt bona pinta, i a mes a mes en Jerome ens va donar recanvis i un equipament complert Troy Lee Designs d'en Theo (i el número que porta, el 512).


El Jerome em va baixar la moto desde la Bretaña francesa fins a Le Boulou (a prop de la frontera, de conya!!!!). Els Ramos marxaven cap al Pais Vasc Francés a BUD RACING a preparar les suspensions de la seva KTM 2009. També tenien pel dijous concertada una proba de la nova KTM 65sx 2009 peru una revista, amb una comparativa amb el model 2008 guanyadora del darrer Masterkids.

Quan varen marxar, ens varem arribar a Perpignan a fer compres, i posteriorment varem tornar a Le Boulou a veure el famós circuit de Motocross de la població. Malhauradament ara està tancat, però te una pinta impressionant, amb salts dobles, messetes,...molt interessant. Caldrà veure quan l'obren. Adjunto fotos del circuit i l'amenaçador cartell que hi ha en arribar-hi.


El Pol està com boig per probar-la. Diumenge anirem a rodar-la a Fonollosa amb el Kiku. Ja veureu les fotos...



Per cert, aquest dissabte el Pol corre una cursa de resistencia a Palol de Revardit, fent parella amb l'amic Marc Robert, i sobre una Metrakit 65cc. El Pol està molt il.lusionat per probar aquesta moto, que diuen que va tant i tant be. Esperem fer bon paper. Serà divertit!!!
Be amics, bona nit a tothom;

Roger

1 comentari:

Anònim ha dit...

Mare meva Pol, ja li pots donar un milió de petons als teus pares, perque vaya moto més preciosa que heu comprat!!!!

Uy ara quin dilema.... YAMAHA Vs KTM!!!!!

Per cert: ENS VEIEM DISSABTE, matí a Palol i tarda a Vilassar!!!

Un petonàs a tota la family

BERTA